قرية كرستال لاجون

قرية كرستال لاجون من اميز وارقى قرى الساحل الشمالى . بمنطقه سيدي حنيش باجمل . بحر مصنف عالميا ستديو و شاليهات و فيلات . مميزة بأسعار تنافسية . فرص الاستثمار وباطول فترة سداد 12 سنه .

قرية كرستال لاجون

موقع قرية كرستال لاجون

اسعار قرية كرستال لاجون

يقع المشروع في مكان مميز للغاية علي . خليج سيدي حنيش اميز بحار . العالم تقع المنطقة تحديد . الكيلو ٢٥٨ جمبنا و بجوار Silver sands , Smeralda , Almaza.  bay وقبل مرسي . مطروح ب ٣٠ كيلو بعد منطقة العالمين الجديدة . تبتعد عن مطار مرسي مطروح 20 دقيقة . المسافة بين القرية و القاهرة 3 ساعات كما ان تعد أفضل قرى الساحل الشمالي .

وصف كريستال لاجونز الساحل الشمالي

Crystal Lagoons

أهتمت شركه دلتا للاستثمار و التطوير العقاري علي انشاء مشروع . رائعة مصم بشكل متناسق كما ان مسجلة شهر عقاري و داخل لها جميع المرافق . مساحة المشروع ٥٠ فدان ، عرض البحر ٦٠٠ متر و حرم البحر ١٢٠ متر على . أن تكون نسبة الخدمات 82 % متقسمه عباره . عن من مدخل البوابه على اليمين مول تجاري و مكاتب . إدارية و في غرف إجتماعات للايجار لو حد عنده . ميتنج او شغل يقدر يخلصه فيها . اما بالنسبة للناحية الشمال . من البوابة فبيكون . بها منطقة تجارية حيث ان تم توزيع الخدمات بشكل . متناسق علي اقسام المشروع لضمان اكبر . قدر من الاستمتاع و الرفاهية لملاك قرية كريستال لاجونز الساحل الشمالي .

مساحات الشاليهات في القرية

منتجع كرستال لاجون

حرصت الشركة علي توفير العديد من الاختيارات في قرية كرستال لاجون الساحل الشمالي . التي . تناسب معظم العملاء حيث ان مساحات ارضي بجنية . و روف و ده بيكون علي البحر مباشرة . بيكون مساحته ١٨٠ متقسمه لي وحدتين كل وحده ٩٠ متر . معاها ٥٠ متر جاردن و ٩٠ متر روف و نقدر نضمهم ع بعض . يبقا معانا ١٨٠ متر و ١٠٠ متر . جاردن و ١٨٠ متر روف . ارضي بجنينة او دور اول مع الروف ده بيكون . مساحته ١٨٠ متر متقسمه لي ٤ وحدات الارضي بيكون عبارة عن ٩٠ متر . معاها ٥٠ متر جاردن الاول بيكون عبارة عن ٩٠ متر . معاها ٩٠ متر روف . كل وحدة بتكون عبارة عن ٢ غرفة نوم و نقدر نخليهم ٣ غرف . نوم علي حسب احتياج العميل 

كما ان يوجد ١١٥ متر عبارة . عن ٣ غرف نوم كما يوجد ١٢٥ متر ٣ غرف نوم ايضا كما ان يوجد مساحة ال ٦٥ متر بتكون . عبارة عن ٢ غرفة نوم ارضي بجنينة ، دور أول ، دول تاني بروف ده متواجد فيه . المساحات الصغيرة ٤٥ متر بيبقي عبارة عن استوديو ٥٠ متر . بتبقي عبارة عن غرفة نوم واحدة ٥٥ متر عبارة عن غرفة نوم واحدة .

اسعار قرية كرستال لاجون

مشروع كرستال لاجون

اهتمت الشركة المطورة علي علي توفير اسعار . مناسبة للعديد من العملاء بالنسبة الي الخدمات و الموقع . المميز حيث ان الاسعار والسداد الاسعار بتبدأ من 750 الف جنيه . تشطيب الوحدات سوبر لوكس . بانظمة سداد مقدمات تبدا من 10 % واقساط على 12 سنه .
الاستلام سنتين . و تعد من العروض المميزة في قري الساحل الشمالي .

خدمات قرية كرستال لاجون

منتجع كرستال لاجون

حرصت الشركة delta developments علي . توفير اكبر قد من الخدمات و المميزات . لرفاهية ملاك مشروع كرستال لاجون حيث ان متواجد فيها مطاعم و كافيهات . و سوبر ماركت بتخدم داخل . وخارج المشروع كما ان يوجد فندق داخل المشروع هيكون . فندق ٤ المشروع فهو متقسم الي 6 مناطق ، كل منطقة فيها كيدز اريا كما ان يوجد اكوا بارك و 11 حمام سباحة بيخدموا علي .

 ال ٦ مناطق في المشروع كما يوجد بداخلهم ٣ حمامات . سباحة انفنتي بول مباشرة علي البحر ، عندنا water features ، landscape ، hardscape ، و توفير اكبر قدر من الامن . عن طريق كاميرات مراقبة موزعة بشكل احترافي علي . كل المشروع مع بوابات امنية . انشار الحدائق . مع البحيرات المضيئة للراحة النفسية لملاك كرستال لاجون الساحل الشمالي .

المطور العقاري

مشروع كرستال لاجون

العقاري شركه دلتا للتطوير العقاري الاونر دكتور احمد . يعمل في مجالات السياحه والتطوير والصيدله من 2015 . تمتلك مجموعه شركات Sunset للسياحة بالغردقة و التي . تمتلك عدة يخوت سيتم نقل بعض منها لخدمة القرية و منها . يخت Looker 350 Pariet Boat واحد من اثنين في مصر لها . مشروع 25 فدان في المعادي . تمتلك 3200 فدان في أكتوبر الجديدة بجوار باديةيتم الاعداد . لتطويرهم لمشروع كومبوند قصور . 

تمتلك 74 فدان بمنطقه . سيدي حنيش تمتلك 182 فدان برأس الحكمة . و تحرص الشركة علي التعامل مع اكبر شركات . التصميمات الهندسية لانشاء مشروعات متميزة . بلمسة جمالية فريدة . و اخيرا مشروع كرستال لاجونCrystal Lagoons .

معرض الصور 

قرية كرستال لاجون
كرستال لاجون
اسعار قرية كرستال لاجون
قرية كريستال لاجونز الساحل الشمالي
كريستال لاجونز الساحل الشمالي
كرستال لاجون الساحل الشمالي
قرية كرستال لاجون الساحل الشمالي
Scan the code