شقق للبيع دار مصر العبور

شقق للبيع دار مصر العبور هناك نموزجين فقط نموزج 1 و نموزج 2 و المساحات 115 متر ارضي 3 غرفة نوم و 1 حمام و 150 متر ارضي و 130 متر و 140 متر و لكن 140 متر تتميز بأنها 3 غرفة نوم و 3 حمام كما ان يختلف نموزج 1 عن نموزج b في مكان المطبخ و الحمام الثاني .

عرض خاص شقة 130 متر فيو . مفتوح حديقة بحري . دور 3 السعر 980 الف و باقي اقساط 120 الف .

اسعار شقق للبيع دار مصر العبور

تتراوح اسعار شقق دار مصر العبور من 900 الف حتي 1100 الف . علي حسب الفيو و الدور فمعظم الشقق باقي عليها اقساط كما ان تستطيع ان تدفع 500 الف الي 700 الف و تكملة المبلغ اقساط لبنك . الاسكان و التعمير و يتميز الكمبوند بتوفير العديد من الخدمات 3 سوبر كما ان ماركيت و دراي كلين و مسجد . خضار و مطاعم الاضافة الي خطوط الموصلات . من محور العبور الي الكمبوند بملغ بسيط كما ان تعرف علي فلل للبيع في العبور .

كمبوند دار مصر العبور
شقق دار مصر العبور للبيع

شقق للايجار دار مصر العبور

يتراوح مبلغ الايجار في كمبوند دار مصر العبور . من 3 الالاف جنيها 

للمساحة 130 متر و 3200 الي 3500 كما ان لمساحة 140 متر و تختلف علي حسب الفيو .

شقق للايجار دار مصر العبور

كمبوند هاي سيتي العبور

كمبوند هاي سيتي العبور من المشروعات المميزة و يتميز . بالموقع المميز علي محور العبور و بوجود مول تجاري كبير و نادي و ملاعب كما ان البحيرات الصناعية و المطور العقاري شركة الصفوة لها . سابقة اعمال في العاصمة الادارية و التجمع الخامس و المساحات من 110 متر يوجد كما ان استلام فوري بالتقسيط علي 6 سنوات او استلام . سنة او سنتين و التقسيط حتي 9 سنوات كمبوند شقق فقط كما ان لمعرفة تفاصيل المشروع برجاء زيارة الرابط .

كمبوند هاي سيتي العبور

هليوبوليس هيلز العبور

هليوبلس هيلز من المشروعات المميزة لشركة النساجون الشرقيون في مدينة العبور كمبوند فلل فقط مساحات من 230 متر متر كما ان اسعار تبدأ من 4 مليون استلام فوري بالتقسيط حتي 4 سنوات .

هليوبوليس هيلز العبور

اورو كمبوند العبور

اورو العبور مشروع مميز لكبري الشركات التطوير العقاري . كمبوند اورو العبور فلل فقط استلام 4 سنوات بأسعار تبدأ من 3 مليون و موقع كما ان المشروع بين الحي السادس و السابع و التقسيط حتي 10 سنوات . اسعار من 3 مليون و 500 الف بالتقسيط حتي 8 سنوات خدمات متكاملة نادي و حدائق كما ان مول تجاري و مناطق ترفية مختلفة .

كمبوند اورو العبور

كمبوند جولف سيتي العبور

 جولف سيتي من المشروعات المميزة علي مدخل مدينة العبور بجوار كارفور ملاعب جولف و نادي و مجمع البنوك كما ان شقق و فلل اسعار الشقق من 1.4 مليون و الفلل 4 مليون و يوجد استلام فوري .

كمبوند جولف سيتي

معرض الصور شقق للبيع دار مصر العبور

شقق للبيع بالعبور
شقق للبيع فى العبور
شقق للبيع في العبور
شقق للبيع العبور
Scan the code