شاليهات للبيع في العين السخنة

شاليهات للبيع في العين السخنة افضل قري العين السخنة بالتعاون مع اكبر . المطوريين شاليهات للبيع بالعين السخنة بالتقسيط اتصل بنا لعرض . متميز شاليه للبيع العين السخنة كما ان سنعرض ترتيب القري .

اروما السخنة

شاليه للبيع تلال السخنة

اروما السخنة تعد من افضل القري ، موقع القرية نهاية طريق العين السخنة ثم الاتجاة الي السويس كما ان بعد 5 كيلو متر تجد القرية . تعد من افضل القري اتجاة السويس و تتميز بتنوع المظاهر الجمالية و يتوافر شاليهات و دوبلكس . من غرفة الي 4 غرف بطرق سداد متنوعة و تعد من افضل الاختيارات في شاليهات للبيع بالعين السخنة بالتقسيط . لمزيد من البيانات . برجاء زيارة الرابط التالي اروما السخنة .

قرية بورتو السخنة

شاليهات السخنة للبيع

تعتبر  قرية بورتو عامر جروب من افضل خيارات الاستثمار . ذالك لوجود القرية بجوار جو باص و اسعار الشاليهات تنافسية . لكنها كاش و تنقسم الي قريتين اولا بورتو السخنة – ثانيا بورتو ثاوث بيتش كما ان تعدد المساحات و الفيوهات المختلفة . لكن كل المتاح كاش ريسيل و تبدأ الاسعار من مليون حتي 5 مليون كحد اقصي للفيلات . اخر مراحل بورتو السخنة و يمكن معرفة المزيد من التفاصيل : عن طريق الرابط التالي بورتو اب هاي .

قرية مارينا هيلز العين السخنة

شاليهات للبيع في السخنه

قرية مارينا هيلز العين السخنة تقع بجوار بورتو السخنة . لكن القرية تختلف عما سبق لانها قرية فندقية و فرع من فندق جرافتي الغردقة . من اكبر الفنادق العالمية كما ان يقام الفندق داخل القرية بالاضافة الي مول تجاري لخدمة . ملاك القرية و السخنة و كل الوحدات فيو بحر مميز . باسعار تنافسية بخطط سداد حتي 8 سنوات .

شاليهات للبيع في العين السخنة قرية بوهو السخنة

اسعار شاليهات العين السخنة للبيع

قرية بوهو السخنة من افضل القري علي البحر . تقدم مستوي راقي و خدمات متميزة كما ان تم تسليم المرحلة الاولي . تعد من القري سيلكتف و تقدم شاليهات و فيلات متميزة .

افضل قري الاستلام الفوري بالتقسيط

الاستلام الفري في العين السخنة ليس بالعرض الكثير و لكن متوار و ترتيب القري . من حيث الافضل الي الاقل اولا قرية ماليبو شركة المهندسين المصريين استلام فوري متوافر 2 غرفة و 3 غرفة كما ان غير مكتملة الخدمات .

ثانيا قرية لالونا السخنة تعد من القري في مرحلة التطوير و سيكون لها مستقبل .

 ثالثا لاسيرينا السويس من القري ذات الطابع الاستثماري . حيث انها يزداد بها الايجار و اسعار الوحدات بالتقسيط تبدأ من 2 مليون اتصل بنا لتطلع علي الافضل دائماً .

معرض الصور 

سمسار شاليهات العين السخنة
شاليه بالتقسيط فى العين السخنة
شاليه بالعين السخنة للبيع
شاليه بالعين السخنه للبيع olx
Scan the code